En Sergi Nuss ens informa que ja tenen enllestida la web de la International Summer School on the Environment 2011 (ISSE 2011) organitzada per l’Institut de Medi Ambient (IMA – UdG) i l’Associació Factoria de Sostenibilitat que aquest any arriba la seva 11è edició.
En concret en aquesta ocasió estarà dedicada al tema “GOVERNANÇA DE LA SOSTENIBILITAT I EL CANVI CLIMÀTIC EN L’ÀMBIT LOCAL”. Les sessions es duran a terme els dies 16 i 17 de setembre a l’Auditori EspaiCaixa de Girona (Plaça Poeta Marquina, 2). Podeu visitar la web on trobareu tota la informació juntament amb un text explicatiu de presentació: http://www.udg.edu/ISSE2011
Adreçat a: tècnics ambientals, responsables polítics de medi ambient, entitats ecologistes, estudiants universitaris i persones interessades en la preservació mediambiental.
Preu: 60 € // preu reduït de 30€ per a estudiants i persones a l’atur